Amazon.pl już od marca w Polsce - co to dla Ciebie oznacza?

Informacja o tym, że Amazon wchodzi do Polski, bardzo szybko obiegła internet! W końcu tylu sprzedawców i klientów czeka na to od wielu lat, zresztą wcale nie bez przyczyny. Amazon.pl to z największych platform sprzedażowych na świecie i to właśnie ona zrzesza grono sprzedawców jak i klientów na całym globie! Nie da się ukryć, że zapowiada się niezwykle zaciekła walka między Amazonem a naszym rodzimym Allegro o wpływy w internecie i z pewnością z korzyścią dla nas! Koniecznie zapoznaj się z całością artykułu.

Powitanie giganta na polskim rynku


Wielu sprzedawców internetowych otrzymało od Amazon.pl maila powitalnego i zachęcającego do rozszerzenia biznesu właśnie o ten portal sprzedażowy, który jest czwartym największym przedsiębiorstwem świata. Jest to niezwykle kusząca propozycja, bo jak wielu sprzedawców i specjalistów e-commerce wie, to poszerzenie sprzedaży o kolejny kanał może przynieść korzystne zyski. Według danych Amazon mali i średni sprzedawcy podczas świąt sprzedali ponad miliard produktów, co jest naprawdę imponującą liczbą! Nie da się ukryć, że Amazon jest szansą dla wielu polskich sprzedawców, którzy od jakiegoś czasu mierzą się z wysokimi prowizjami Allegro. Czy nasz polski portal aukcyjny ma się czego obawiać? Myślimy, że na pewno! Jest to na pewno nowa ścieżka współpracy, która może być wzbogacona o benefity, które mogą być jeszcze nam nieznane. Przeglądając fora internetowe zrzeszające bardzo duże grono sprzedawców, można śmiało stwierdzić, że ich reakcja jest pozytywna i wielu z nich czekało na taką wiadomość od Amazon.pl!  


Nowa ścieżka zakupowa dla klientów


Korzyści z wejścia Amazon.pl do Polski są rzecz jasna obopólne, ponieważ klienci jak i sprzedawcy będą mieli okazję, aby przetestować zupełnie nowy serwis! Polacy będą mieli dostęp do produktów z całego świata, a sprzedawcy do klientów, którzy tworzą całą sieć Amazona. Jest to niezwykłe doświadczenie, patrząc na to okiem eksperta i zdecydowanie przełoży się na zyski dla wszystkich! Zadowoleni klienci z chęcią skorzystają z konkurencyjnych cen, możliwości wyboru i nowego asortymentu, który dotychczas był u nas niedostępny. Dla sprzedawców to oczywiście oznacza wzmożone środki na marketing oraz przemyślenia, co do wyróżnienia się spośród konkurencji. 



 


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 05-075, ul. Wilanowska 39a. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).